Tårsdag

Idag börjar jag sent så nu jävlar ska jag hinna med min springrunda..
Tamlin blir ju snart fet (Tamlin blir fet, iiiiinte jag) om jag fortsätter vara såhär lat.
Eller egentligen handlar det inte om lathet.
Först hade jag ont i ryggen i 3 veckor, sen blev jag sjuk i en vecka.
Och nu har jag helt enkelt för dålig kondis för att ens orka böja mig ner & knyta springdojjorna..
(Dålig ursäkt, jag knyter ju fan inte ens mina spring dojjor, bara mosar ner foten som med alla andra dojjor).
Idag fyller en vän 21, grattis till dig :)

Igår fick vi in en medvetslös ekorre på jobbet. Den var så undernärd, och vätskebrist!
Stackarn hade massa ekto parasiter också. Den kom upp ur sin medvetslöshet ett tag och blev piggare.
Orkade streta emot & svälja själv. Sen på 2 röda blir den medvetslös igen och dör i mina händer..
Vi borde kanske bara ha avslutat dens lidande från början. Men eftersom att vi såg resultat på att den började bli bättre så försökte vi. Hade den bara kommit en dag, kanske tillochmed en timma tidigare hade den nog klarat sig.

Jenny har tunt blont hår. (HAH!...)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har iiiiinte tuuuunt hår.

2009-09-24 @ 12:24:00
URL: http://januarijenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihihi!

2009-09-24 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback