Onsdag

Igår fick jag mitt körkortstillstånd! Jag har bokat in risk1:an på tisdag, skönt! Då har jag den överstökad sen. Det ser ut som att jag kanske lyckas övertala mamma till att köra lite med mig idag. Hon har inte sagt ja än, men hon har heller inte sagt nej. Jag sa förut att jag ska sluta fråga dom men jag har ju inget val. Jag måste själv inse att jag inte kommer klara en uppkörning utan att övningsköra först. Det lät iallafall såhär:
"Mamma, du måste övningsköra med mig iallafall 1 gång! Vi behöver inte åka långt, inget avancerat men du måste pröva! Du måste försöka komma över din skräckfobi att övningsköra med mig. Kanske bara det blir ner för backen och tillbaka, men då har du iallafall gett mig en chans."

Wish me luck!


Igår hade jag & Cookie Dough en härlig stund ute i solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback