Plugg

Kvällen har bestått av te-drickande och körkortsplugg.
Jag har gjort teoriprovet 1 gång ikväll, så nu vet jag vad jag behöver plugga på.
Fan vad jag skäms över att jag inte har tagit körkort än.
Många av mina vänner har körkort och jag trodde aldrig att jag skulle vara såhär sen.
Men jag har ju inte haft oddsen på min sida direkt. 
Jag ska klara det här själv, jag behöver ingen annans hjälp. 
Jag ska visa dom :) Det här blir as bra. Ingen ska få hindra mig.
Jag ska ha körkort med eller utan hjälp, och i mitt fall blir det utan hjälp med övningskörandet. 

Jag kommer inte ens berätta för dom när jag tar körkort. 
Dom är uppenbarligen inte intresserade så då ska dom få slippa.

Kommentarer
Postat av: hannie

lycka till! :D



.. jag har haft det i 2 år & 2 månader ;) hihi!

2010-04-07 @ 18:01:47
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/
Postat av: Jennu

Det är bra att du har den inställningen. Smitta av dej lite på mej tack :).

Och jag tycker inte att du ska berätta. Som med tatueringen. Jag ska fan inte berätta för mamma när jag tar körkort. Bara för att.

2010-04-08 @ 02:00:52
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback