Saknad

Jag saknar honom. Vill ha honom här.
Hans alltid positiva syn på saker, hans smittande leende, hans mjuka läppar och varma famn.
Och det är en hel vecka kvar! fyfan alltså.
Jag skulle ju ta den här veckan till att ta hand om mig själv, bara göra sånt jag vill och träffa massa vänner.
As bra sa jag till honom. Men nää :( Hade han varit i Sverige hade det varit lättare för då kunde vi iallafall ha pratat i telefon på kvällarna. Fast kanske det hade gjort allting svårare?
Det är skönt att ha lite tid för mig själv, men jag saknar honom ändå.

Nu ska jag ta ut vovven på en skön kvällspromenad. Har ni sett hur fint väder det är ute?
Jag köpte nya skor idag också. Lätta & svala sommarskor.

Min mage är full med omega 3 & omega 6. Massa nyttigheter. Massa lax.
Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback