Transportstyrelsen

Transportstyrelsen är så jävla kass. Jag skickade in mina papper i Januari, nu ett halvår senare har jag fortfarande inte fått mitt körkortstillstånd. Jag får inte övningsköra, inte anmäla mig till några prov, INGENTING!
Det går inte att komma fram när man ringer, man hamnar inte ens i kö för att alla platser i kön är upptagna.
Fyfan vad besviken jag är.
Det blir inget körkort för mig i år heller. Jag ringde till något annat ställe i februari och frågade vart mina papper tagit vägen, dom sa att dom blivit genomkollade och att jag borde ha mina papper vilken dag som helst.
Inga papper har kommit än och nu kan man inte fråga någon annan än transportstyrelsen om vad det är som dröjer.
Ändrade usla regler som bara försämrar, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skicka in papprena igen? Kan ju vara så att du egentligen har fått tillståndet men inte fått det bekräftat/inte fått något brev om det?

2010-04-14 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback