Nedräkning!

Imorse tog jag mig ut på en joggingrunda direkt när jag vaknade. Dom första 5 minutrarna sov min kropp fortfarande.
Sen cyklade jag i panik till jobbet. Där kom Jan Höglund & hälsade på. Han har skrivit massa fågel böcker, utbildat några av mina gamla gymnasielärare och är hur kunnig som helst vad gäller fåglar. Det var jätte intressant att prata med honom över en fika.
Han gav oss tips på hur vi ska göra med uppläggningen av voljärer och sånt. Om ni har missat det så håller vi på att bygga om i butiken.

Nu är min pojkvän här om en kvart, 20 min. Jag är faktist nervös :O 
varför är jag nervös? Jag har känt honom jätte länge och varit tillsammans med honom sen januari.
Hur fan kan jag vara nervös? Det pirrar och jag längtar jätte mycke :) :)
Hihi!

Det här inlägget makes no sense.
Borde skriva när jag är lite mera klar i huvet.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du läst mailet om grillningen?

2010-04-12 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback