Välkommen våren!

Just nu sitter min älskling på planet påväg till Newport Beach, Californien. 
Hur avundsjuk är inte jag?! Det är inte det att jag inte unnar honom, för det gör jag verkligen.
Men jag önskar att jag också kunde resa. Har man hund så har man. 
Samtidigt sitter mina föräldrar på ett plan påväg till Sverige. 
Dom har varit i Egypten. Tänkte ladda upp lite bilder sen. Ska bli kul att höra hur dom har haft det och se bilder ifrån resan. 

Kaninerna springer ute i hagarna. Det är underbart väder ute!
Fyfan, nu är verkligen våren påväg!!! Wiiie
Nu blir det ett ryck med dammsugaren. Sen ska jag lägga mej i solstolen på altanen med en bok. 
Någon gång under dagen ska jag & Sandra dra & sola.
Hon var föresten här igår, hon & Jonas. Vi drack te, såg på ett avsnitt av Ghost Whisperer samt glodde på krabborna.
Det är helt sjukt vad man kan bli fascinerad av 2 krabbor. Jag tror vi spenderade större delen av kvällen framför akvariet & diskuterade fiskar & dylikt. Nördar

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad ska du hitta på idag då?

2010-04-02 @ 12:56:05
URL: http://thewholeweek.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ola

2010-04-02 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback