Changing

På söndag ska jag & min pojkvän kolla på en lägenhet :) En 3:a som ligger precis vid vattnet. Den har en liten tomt också. 75 kvm. Tyvärr ligger den i Skokloster men jag hoppas att folk orkar åka dit för att hälsa på iallafall. Och det är ju bara tillfälligt tills vi lyckas få tag på något någon annanstanns. Det är ju perfekt att ha hund där ute och nu när jag har körkort och en bil som inte drar någonting typ så kommer det nog funka bra ändå. Sen är det ju betydligt mycket billigare att bo där än att bo i tex Bålsta.

Imorse ringde min Chefs man för att tala om att jag fått min lön. Vi pratade också om att jag ska börja förbereda mig inför min HELTID!!! Förstår ni? HELTID!!! Det nääärmar sig.. hihi

Jag har blandade känslor inför att flytta till skokloster. Ingenting är bestämt än, vi ska först kolla på både en 3:a och en 2:a. Det skiljer sig bara några 100:- i hyra så vi kan lika gärna ta 3:an om det känns bättre eftersom att den ligger bättre till. Dels känns det läskigt eftersom att jag lämnar mamsen & pappsen. Men sen är våran relation inte den bästa och förmodligen blir den bättre när jag flyttat. Men å andra sidan känner jag att jag är redo för förändingar! Det händer saker i mitt liv. Jag vill inte vara fast här. Jag vill flytta runt och testa på nya saker. 

Nu ska jag plocka upp Jossen, vi ska ut & springa!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åååh! Jag vill oxå flytta! Vi hoppas oxå på att kunna flytta snart, men det blir nog inte förän i vår :(

Bah, är det inte vår snart? :(

2010-08-26 @ 16:48:48
Postat av: Cissi

Vi ska nog bo någonstans mellan Väsby och Täby. Kanske kvar i Vallentuna. Beror på vart vi hittar något bra mest.

Jag är inte så orolig över att flytta faktiskt, för det känns inte som att jag bor hemma längre ändå. Det är mer "idag ska jag åka hem till mamma", inte "idag ska jag åka hem". Så det ska mest bli skönt att få något som är mitt hem igen. Inte mammas, inte Marcus. Utan mitt. Och Marcus^^ Men, ja, du förstår.

2010-08-26 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback