Fredag!

Nu ska vi börja öppna 10 istället för 10:30
Det blir ju en jobbig omställning.. Ja, det blir en jobbig omställningen eftersom att jag måste gå upp en halvtimme tidigare och jag har faktist inte samma rutiner som ni som går upp ännu tidigare så kom inte med erat "jag måste gå upp vid 4...". För hade jag haft den rutinen hade jag varit van vid den samt gått & lagt mig tidigare..
Btw, nu när vi har gjort klart det:
Jag har inte så mycket att uppdatera om. Jag jobbar, är ledig, träffar vänner. Och ikväll åt vi kinamat vilket var gott.
Nu hör jag att älskling har duschat klart :) Nu ska vi sova.
Jag ska jobba i helgen. och om jag hinner ska jag även gratta en vän som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback