Jag kommer inte på någon rubrik

Jag är sjuk. Igårkväll efter promenaden började jag känna mig yr & öm i kroppen. Jag gick & la mig som en Zombie & skakade i en timme innan kroppen kunde slappna av någorlunda. M vaknade flera gr inatt av att jag helt plötsligt började skaka även när jag sov. Han försökte värma mig och hämtade tillslut ett till duntäcke men ingenting funkade. Jag har lyckats få i mig en banan och en kopp te. Legat i soffan tills nu. 
Det är så mycket jag behöver göra men jag har inga krafter. Mina föräldrar kommer hem imorrn efter flera veckor ute i skärgården och jag behöver ta in alla mattor som hänger ute efter att vi tvättat dom, Tamlin spydde ner dom för nån vecka sen. En fisk dog igår och den är bortplockad men jag behöver slammsuga akvariet & fylla på nytt vatten så att inte nån mer slöjstjärt dör. Jag behöver städa kaninburarna innan ungarna kommer. Men som det ser ut nu kan jag inte ens ta mig ifrån punkt A till punkt B utan att säcka ihop. 

Jag måste bli frisk innan  torsdag för då behövs jag på jobbet. 
Längtar tills ungarna kommer. Är så spännande! 

Jag piffade upp min telefon igår. Jag tröttnar fort så det är helt underbart att kunna byta skal & göra skal själv. 
Känns som en helt ny telefon! Okej, den är inte sådär as snygg men den är personlig iallafall. 



Köpte för några veckor sen superlimm på Willys i en sån där "allt kostar 10 kr korg". Man fick 3 tuber för 10 kr. Jag var skeptisk men efter bara några sekunder hade jag lyckats limma fast mitt pekfinger i vårat köksbord... Som tur var klarade sig både finger & bord även om fingret fick lite ont. 
Brorsan såg själva händelsen och norpade åt sig en tub, tydligen hade han testat allt för att kunna laga en grej på bilen men ingenting funkade. Ska bli intressant om min 10 kr´s tub klarar uppgiften. Stenarna på mobilen sitter som berg iallafall! Dock är telefonen något tyngre nu än innan.. 

Igår var jag och min pojkvän i Barkarby. Vi gick på Ikea, HM, Media markt och åt sen middag ute. 
Jag har blivit mer ekonomisk! Han köpte ett par jeans och jag hade en 50:- värdekupong på Hm så jag köpte bara en 30:- ögonskugga för den och resten fick gå till hans jeans. Kändes ändå skönt att komma hem lika rik som man var när man åkte dit för en gångs skull. 

Nu måste jag lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: nattta

tyckte det var en mysig design på mobilen. kul med nytt=)

2010-08-19 @ 17:31:34
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback