2 December 2o1o

I söndags trampade jag fel & det knäckte till i ryggen. Blev att åka till kiropraktorn i tisdags, och jag måste säga det att det var as obehagligt samtidigt som det var en cool upplevelse när han "knäckte" nacken på mig.
Det lät liksom "drriiith". Samma sak när han satte sig på mig och hoppade på något konstigt sätt så det knirrade till i ryggen. Jag hade tydligen fått en krokig rygg efter ryggskottet och sen hade jag ett snett bäcken sen innan.
På fredag ska jag dit igen och sen är det tillfixat!
Idag ska jag & J registrera oss på gymmet, och nästa vecka sätter vi igång om jag är återställd efter ryggskadan.
Jag är jätte taggad. Var egentligen tänkt att jag skulle börja efter jul, men varför vänta?
Imorrn är det tillbaka till jobbet igen. Förra veckan var väldigt upp&ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback