27 december 2o1o

Imorse vaknade jag av en jätte konstig känsla. Kändes som att jag sovit bort hela dagen fast att det var kolmörkt i hela lägenheten & ute. Kollade på klockan och såg att den var kvart över 11. Shit! Hela dagen gått och jag som tänkte göra massor nu på morgonen.
Började fixa lite och det blev ljusare & ljusare. Såg sen att klockan i köket gick fel (?) smsade E och frågade hur mycket klockan exakt var och fick till svar 9:05... Och då var klockan 12:30 på mobilen.
Tänk om jag fortsatt tro att den var så mycket och sen åkt till jobbet flera timmar innan jag började?!
Lånar just nu min chefs gamla mobil eftersom att min egna ligger på torkning. Tror dock inte att den kommer gå igång för den startar fortfarande inte och det var flera dagar sen den gick dränktes :( Alla mina sms & bilder... Alla nummer!!!! Fyfan.. 

Men jag är iallafall glad över att klockan visade sig vara 9 och inte halv 1, fick liksom en halv gratis dag extra kändes det som efteråt. Nu kan jag bara ta det lugnt.
Har kollat på serier & ätit min kusins goda hembakade bröd till frukost!!! Ska fixa lite här hemma sen. 

Igår firade jag & pojkvännen våran egna lilla jul. Den var jätte mysig!!!
Måste berätta vad jag fick av honom.
Först fick jag ett silverhalsband, ett hjärta. Öppnar man det hjärtat så är det 2 små bilder i, en på honom och en på min hund <3
Sen fick jag en klädhängargrej som  jag har pratat massor om att jag vill ha! Så nu har vi extrarummet som en ända stor garderob samt inackorderingsrum & datarum. När jag öppnade den julklappen tänkte jag: Oj, nu måste jag köpa galjar om jag ska kunna använda den här! För min pojkvän hade haft sönder min enda galje jag hade för nån vecka sen.. I nästa julklapp fick jag massa galjar :D
Sen fick jag en stereo, den var typ till oss båda för vi har ingen hemma. Den är as ball! 

Världens bästa pojkvän <3 Vi myste i soffan med tända ljus, hunden vid fötterna & katten på hyllan. 

Igår var jag & M med min kusin & hennes pojkvän i Kista. Vi shoppade lite & åt lunch där. Hittade en jätte billig mysig tröja & en as snygg bh. 

Nu ska jag göra massa annat! Hoppas att ni har haft en bra jul allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback