29 December 2o1o

Min chef ringde mig för några dagar sen & sa att jag måste börja kurera mig. Då förstod jag inte varför, jag var ju helt frisk! Men hennes man låg i 40 graders feber och var förkyld. NU sitter jag här helt yr & förkyld. Knaprar Enchinafors & dricker ört te.. Too late.. Skulle gjort som hon sa från början!
Och nu är hon i Ungern och jag måste jobba. Det är det negativa med att bara vara 2. Vi har ju en tjej som skulle kunna hoppa in med det är så svårt. Nu när min chef är borta så blir det jag som har ansvaret och tabbar sig extra-tjejen så blir det ju jag som får ta på mig det.

Inget gymmande den här veckan inte :( Och egentligen skulle det kanske vara lite skönt att vara sjuk på nyårsafton. Då slipper man känna pressen för att hitta på något. Jag tycker verkligen inte om nyårsafton :/
Varför fira att ännu ett år har gått?
Men vad negativ jag är! Det blir säker as bra! :)

Nu ska jag börja göra i ordning mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback