Dan före dan före dopparedan!

sitter här & äter frukost. Idag ska vi jobba med tomteluvor på oss! Det blir ju jätte kul ;) Lite sådär julstämning.
Igår handlade jag allra sista julklappen. Känns skönt. Jag önskar att jag var rikast i världen så att jag kunde ge alla exakt vad dom önskar sig men nu är inte läget så. Tyckte dock att jag lyckades ganska bra iallafall.
Huvudsaken är att släkten samlas och i år ska mormor & morfar vara med också!! <3

Igår skutsade jag & M hans fosterbrorsa till Sala. Då passade vi på att hälsa på mormor & morfar. Vi pratade mycket om deras resor, dom har rest jorden runt och varit på hur många ställen som helst i sina dar.

Men iallafall, dom som jag ska fira jul med är:

Mamma & Pappa
Stefan
Annika & hennes kille Micke
Farmor & Farfar
Faster Pia
Tommy & Madde
Joline & Jonathan
Mormor & morfar
Tamlin & Nilla

Fullt hus! Det blir ju jätte mysigt! Kommer ha fullt upp :D Jag längtar jätte mycke!
På söndagen ska vi till Kista & gå på new yorker! Då har ju lönen kommit också, vilket verkligen behövs nu..

Tränade föresten i måndags. Funderar på att dra till gymmet idag också, fast den här veckan blir så svår. Har så himla mycke att göra, hinner inte riktigt med träningen då..
Men vi har ju sagt minst 2 gr i veckan, fast jag vet att vi båda vill 3 gr ;) Så vi försöker hålla oss till det.
Nu måste jag göra mig klar för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback