Lite update

Sitter här med ett glas vatten med färskpressad citron i!
Idag har jag värsta städdagen. Hela lägenheten ska städas från golv till tak! är ensam hemma då M jobbar.
Kanske ska sälja varor på håbo ridklubbs julmarknad & uppvisning. Skulle vara kul men det känns inte som att det är så planerat. jag vet fortfarande inte om jag ska dit och det är 3 timmar kvar innan det börjar... :/ Framförhållning ;) 

har jobbat en vecka så det har inte hänt sådär jätte mycket.
På måndag ska jag & J gymma.
Igår var jag & M i sollentuna C och tittade på palmerna som dom importerat ifrån Florida. Det var mysigt & fint där men mest små butiker. En HM som inte innehöll särsilt mycket, mest barnkläder. Vi åt lunch på Subway dock :) det var gott! Sen åkte vill till Kista, dom har fler butiker där känns det som, men mer grejjer.

Sölve, en råtta jag tar hand om åt min Chef hade ju parasiter, så jag har medicinerat honom. Idag var meningen att han skulle ha varit fri i 2 veckor men det känns som att jag fortfarande ser en del tecken på att han fortfarande skulle ha dom. Så jag tog mig friheten att ge honom en dos till. Kanske blir att jag får vänta en månad till ändå :( Hade hoppats på att han skulle vara ren nu.

Igår handlade vi föresten lite julklappar. Vi hade det jätte mysigt igår, pratade, slog in julklappar, badade & såg film.
Vi behövde det. Har varit lite upp&ner mellan oss senaste veckan. (Mest ner..) Jag hoppas verkligen att det vänder nu. 

Återgår till städningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback