Avatar

Fyfan vad bra den var! Jag grät ca 3-4 gånger under filmens gång. Jag gråter aldrig på bio!
Eller uppenbarligen så gör jag det, jag gjorde min debut igår.
Vi såg den i 3D. Efter 40 min hade jag as ont i huvet och det var ingen överdriven 3D så vi hade lika gärna kunnat sett den i orginal. Innan åt vi middag i stan, det var jätte mysigt :)
Ni som inte har sett Avatar, se den! Den är helt galet bra. Jag får dock ångest av alla dolda budskap, vi människor är verkligen förjävliga. Själviska, självupptagna, äckliga varelser. Fyfan alltså..
Imorse hade jag & pojkvän en mysig morgon. Nu har han åkt hem för att fixa lite grejjer & sen skulle han gymma ikväll. Sen kommer han nog tillbaka :)
Vi är båda lediga jätte mycket den här veckan. Men sen blir det tungt. Jobbar då typ 2 veckor i sträck.
I förrgår hade Tamlin nån slags kräksjuka.
Han kräktes flera gr. Det var liksom ingen "Hulka, hulka, hulka i en evighet" som brukar ge mig typ 2 min att hinna springa & hämta en hink. Här var det liksom no signs och så "SPYYY". Så jävla grose.. Det bara flög ut, flera gr. Jaja, vill ni ha en mer detaljerad story så maila ;) [email protected]
Nu sitter jag uppkrupen i soffan framför ett GW avsnitt. Älskade Ghost Whisperer  <3
Sen blir det väl lite petville & jump in the shower. Sköööönt efter denna morgon ;)
Well, hoppas ni får en bra dag! Mitt tips till er är att hålla er inomhus, det är svinkallt ute.
Vi med hund har ju inte det privilegiet. Jag skulle vilja lära Tamlin gå på våran toalätt som hunden i "Bruce Almighty" gör, men det känns inte aktuellt. Liksom han är ju en hund..
Folk som lär sina hundar gå på kattlåder borde alla få en potta utomhus i snön på sin tomt där dom blir tvugna att gå, omvänt liksom.. Om ni förstår vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback