Bokus.fådinaböckervid65.se

Måste bara visa vad jag gjorde igår när jag hade tråkigt..
Jag är inte såhär bitter egentligen, jag bara kände att jag måste tala om för dom hur otålig jag är!
Väntar man på något man verkligen vill ha, då blir man otålig.
Och jag är van vid snabbare leverans och jag förväntar mig snabbare leverans!
Dock tror jag att böckerna kommer idag.. Längre än en och en halv vecka kan det inte ta?!
Så det här sysselsatte jag mig med i väntan på mina väldigt väldigt vääääldigt seeeega böcker!


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha bra gjort!

men gud vad kul men killen alltså. men att han faktiskt höll kvar i 2 år och kämpade betyder ganska mycket säkert =) right

=)

2010-02-17 @ 21:43:42
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback