En liten uppdatering

Jag måste säga att bokus.se är den segaste "beställa hem böcker"-sidan ever!
Böckerna är 3 kr billigare där men det är fan inte värt det.
Adlibris: Billigt OCH snabbt. Böckerna är jätte fina när dom kommer. FRI FRAKT! Det ni.
Bokus, ja beställ därifrån om ni orkar vänta i ett halvår på era böcker. Bra för er som lever efter mottot: Den som väntar på något gott... Och sen för dom som kanske läser väldigt sakta. Då behöver ni inte oroa er för att ni ska hinna läsa ut böcker INNAN ni fått hem nya.

Och har inte jag världens underbaraste pojkvän? Han är fan verkligen som gjord för mig.
Igår fyllde han år, och vad gör han? Jo, han kommer hem med en present till mej med argumentet:
"Jag fyller ju år idag, då måste jag ju köpa en födelsedagspresent till dig!"
Ser ni någon logik i det var vänlig tala om det för mig.
Alla som känner mig vet att det där är ett jävligt bra sätt för att smälta mig totalt.

I tisdags simmade jag. Jag simmade & simmade, märkte inte hur slut jag var förrän jag klev upp ur vattnet & knappt kunde gå. Kändes som att benen var gummi. Jag har köpt årskort där nu, så jag ska dit & simma imorrn igen.
Får passa på innan min Chef ändrar mina arbetstider. *buhuuu* Hon har fått för sig att ett annat schema skulle fungera mycket bättre. Tråkigt nog kommer det nya schemat att radera hela min fritid..

Såg nyss 2 avsnitt av Ghost Whisperer, JAPP! För jag har 2:a säsongen nu! *lycklig*
Jag är så slut efter idag att jag somnade i slutet på andra avsnittet.
Det var liksom såhär:
Kolla, Zzzzzz.. Spola tillbaka. Kolla, Zzzzzzz spola tillbaka x 200 etc.
Tillslut gav jag upp. Nu väntar sängen & förmodligen en tappad bok i ansiktet några minuter senare.

På fredag ska vi på Bio med Jennusen. Avatar i 3D förhoppningsvis.


Den fetaste kakdegen ever.. Hon är Bazzo x 2.
Hon ser liten ut på bilden men är hur stor som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback