Farmor

Idag ringde jag Farmor. Jag har verkligen saknat henne.
Hon blev jätte glad, min älskade farmor.
Hon är så duktig! Hon är gammal som gatan (Förlåt uttrycket farmor, men det är ju faktist sant, dock är ju våran gata här utanför bara 2 år så det behöver inte innebära sådär särsilt gammalt. Beror ju på vilken gata man syftar på) och ändå orkar hon ta sig igenom motgångar efter motgångar. Jag tror fan inte att det finns någon starkare farmor.
Hon håller humöret uppe trots allt som händer. Har jag fått ens en gnutta av hennes styrka så är jag nöjd.
Hon har så många som stöttar henne också. Världens underbaraste släkt <3
Och hur kunde jag för en sekund tro att alla var emot mig? Att jag skulle stå ensam i det här?
Mer förstående och bryende farmor får man leta efter. Inga bannor eller negativa ord. Bara massa positiva och snälla meningar som gav mig hopp och mod tillbaka.

Jag älskar dej farmor, av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv1: Jaha, jag har smakat laxrullarna förut och wasabin, men det var inget för mej kan jag säga dej! Jag föreslår att du har en sushi-kväll hemma hos dej nån dag då du väljer ut några av dina favoriter och så får jag prova! För jag har ingen aning om vad man ska beställa för nåt.



sv2: Jag och Elin (från scouterna) kollade på Tobbe Trollkarl när vi var på kryssningen :D. Han uppträdde för barnen och efteråt fick alla komma fram o hälsa :P. Jag och Elin gick fram o vi var dom enda vuxna som hälsade o tog kort :P. ASCOOLT!!! :D



sv3: Hahaha ja fast det har jag vetat om länge, men igår skrev jag det :P



sv4: Alltså de få gångerna jag har träffat kaniner och fått hålla i dem, har dom alltid sprattlat så mkt att jag rivit mej asmkt och tappat kaninerna. Jag förknippar kaniner med smärta. Det sitter nog i sen jag var liten. Jag har aldrig gillat kaniner. Det är inget personligt mot mina vänners kaniner eller så, för jag har lärt mej att inte lyfta kaniner. Bara klappa medan de är på marken eller i någon annans famn.

2010-02-18 @ 11:26:57
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback