Friday night

Igår åkte jag & pojkvännen till världens bästa Jennu.
Där såg vi Into the wild & mumsade Ben & Jerry´s & chips med dipp.
Alla 3 somnade innan halva filmen ens hade gått..
Sen vaknade jag & Jennu vid 3 & vräkte i oss chips innan vi gick & la oss.
Det var en jätte mysig kväll/natt!
Jag & pojkvännen fick även biobiljetter av Jennu =D Så ikväll ska vi 2 gå & se på film.
Vi har dock inte bestämt oss för vad än.. Det blir inte Avatar 3D iallafall för den ska vi se tillsammans med Jennu.

Fyfan vad jag är trött..
Tror jag ska lägga mig en stund.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag saknar er =( vi måste träffas allihopa snart!

2010-02-13 @ 15:20:14
Postat av: Angelika

Ja :)

2010-02-13 @ 16:06:42
Postat av: natta

det märks att jag inte varit här inne på ett tag, pojkvän? who? :O

Hörde att du träffat min mami =) Luma gömmer alla sina råttor hon får av oss så mamma tycker det är en bra udee att köpa nya jämt :P

2010-02-14 @ 21:02:25
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback