Lördag

Morsan & farsan kom hem ifrån en fest nyss.. Dom verkar ha haft kul för morsan slöddrar & farsan hickar =P
Jag är glad att dom roar sig :)
Brorsan fixade min laptop idag.. THANK GOD! Vilken befrielse, det är as skönt! Ligga i sängen & ta igen massa serier.
Imorrn blir det Avatar 3D :)
Idag har vi ätit kinamat & badat bubbel.
Jag såg på Svenska hollywood fruar på tv3play.se
Eller det var bara hon Maria dom visade.
Anna anka går mej på nerverna men Maria är hur skön som helst.
"Ja, jag och min man har ju ett system. Han betalar allting, och det är ju bra. Varje måndag får jag 750 dollar. Och varje månad ger han mej 40 blanka checkar så att jag kan betala räkningarna. Men jag vill bidra med någonting också, så jag jobbar 1 ½ dag och köper ett kylskåp fullproppat med massa godsaker till hela familjen"

Hon verkar ju utåt sätt inte vara den smartaste. Men hon vill ju inte någon något ont.
Nu ska jag smyga ut & gå en promenad med Tamlin.
Ska bara ladda ner msn klart först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback