Övningskörning!

Dom senaste dagarna har jag fått övningsköra jätte mycket!
Det har varit hur givande som helst och jag känner att jag kör med en person som är lugn och verkligen förklarar vad jag gör för fel och hur jag ska göra för att köra bättre och stadigare.
Dock måste jag ju bara berätta om en gång, nu i lördags, som inte gick sådär jätte bra.
Dom andra gångerna körde jag hur bra som helst, måste tilläggas..

Vi skulle köra ifrån Jennu på morgonen. Jag skulle backa ner för hennes uppfart.
Sikten sög och jag är inte världsbäst på att backa. Just därför var det bra att jag backade.
Det jag inte kan måste jag ju öva på!
Det slutar med att jag kör in i deras snöhög och att M fick det lite körigt med att rädda bilen ifrån den här snöhögen.
Jag gjorde däremot tappra försök till att klara mig ur situationen själv!
Men när snö börjar spruta åt alla håll ifrån vänster, upp i luften och utåt! (Det såg verkligen helhäftigt ut)
Så kände jag att näää... Jag tror jag överlämnar det här innan jag förvärrar situationen.
Vi (eller ja, han) tog oss ur snöhögen med lite snirklighet och sen var det bara för mig att sätta mig framför ratten igen.
Han har sånt jävla tålamod med mig. Rörde inte en min & sa åt mig att köra sen igen!
Så givande vecka har det varit iallafall :) Snart dags för halkan!!

Här är Jennus snöhög:



Och deras söta buske:


Och så en bild på våra praktikanter:


Och så bild på våran mat vi åt i lördags, innan bion:




Vi såg The wolfman. Den var bra!

Kommentarer
Postat av: Jennu

Först o främst: HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!!

För det andra: hoppas det gick bra sen att köra resten av vägen.

För det tredje: Gillar du sushi? Är det gott?

2010-02-17 @ 17:58:50
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback