En bra tisdag

Idag gymmade jag 2 timmar. Det var as kul!
Sen shoppade jag & mamma i 3 timmar. Det var halva reapriset.
Vi fyndade som fan! Rooligt.
Sen köpte jag Anne Rice - En vampyrs bekännelse, boken. Har letat efter den i ett år.

På Torsdag ska jag & Sanna på boxning! Ser verkligen fram emot det. Fan va kul vi kommer ha.
Blir direkt att åka dit efter jobbet.

Nu smsar Jennu, det hör jag på skrattet..
Får se när jag orkar pallra mig till telefonen som ligger på sängen.
I övrigt så skriker sängen på mig i vilket fall.
Ska lägga mig en stund & läsa.
Har börjat läsa Häxmästaren av Margit Sandemo nu. Det är andra serien efter isfolket.
Sen kommer en 3:e serie som flätar ihop dom första serierna.
Så det blir fler gånger till SF bokhandeln i gamla stan med Becca!

Älskar föresten mitt rum nu, jag börjar få det personligt!
Jag har inte haft mitt rum personligt sen jag bodde på frejasväg.
Nu ser man att det verkligen är jag som bor där.

Världens bästa pojkvän <3

2010 kommer bli bättre än 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback