Gävle

I helgen var jag i Gävle. Det var skönt att kunna vara nära familjen och inte bara ha kontakt på avstånd.
Min älskade farmor är den starkaste & tuffaste i hela världen! Verkar inte finnas någonting som hon inte klarar av att ta sig upp ifrån.
Blandade känslor efter helgen måste jag säga. Jag hatar att se mina nära & kära ledsna, för även om dom försöker hålla humöret uppe så märker jag att allt som har hänt tär på dom.
Ush =´(

Men det här är ingen deprimerande blogg så nog om det negativa, det har jag en dagbok till för.

Jag & Ankan åkte till Ica maxi i lördags. Där kan man hitta allt man behöver märkte jag.
Sen åt vi en jätte god tårta som Annika bakat! Jag åt & åt & åt & åt.
På fredagskvällen hade vi poker kväll & på lördagen hade vi lite folk över & var sociala.
Fast innerst inne ville vi nog båda helst sova ett tag =P

Pappa hade Tamlin den största delen av helgen så jag & Annika hade lite kvalitets tid tillsammans.
Underbart <3

Jag är käääär <3 Det känns så rätt.
Nu måste jag käka.

Kommentarer
Postat av: Cissi

du får skriva mer om kärlek^^ som du skrev, att det inte är en deprimerad blogg, så vad passar bättre att skriva om än kärlek?^^

2010-01-24 @ 20:41:42
Postat av: Angelika

Du har rätt :)

2010-01-26 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback