Lööv my work

C-vitamin med jordgubbssmak ^,^
Nu när jag är fast anställd har jag fasta dagar och det är verkligen jätte skönt.
Jag älskar verkligen mitt jobb. Det är en sån hemma-känsla där.
Vi är ju bara 2 st och jag tror att det gör att det känns mer personligt på något sätt.
Och så alla kunder =) Stammkunderna har vi ju lärt känna så väl så det är trevligt varje gång dom kommer.

Jag tänkte bara lägga in mitt nya offer. Eller mitt gammelnya offer för den här låten har jag tagit ut för länge sen innan jag skaffade mitt piano. Nu tar jag ut den i orginal version, jag hade totalt glömt bort hur man spelar den.
Roooligt



Utöver allt det där så var igår en väldigt mysig dag.
Jag måste bara ta reda på vad jag känner inför det hela. Jag vill verkligen inte att det ska bli fel.
Jag har så mycket att vinna men också väldigt mycket att förlora på det.
Så vi får se hur det blir..

I helgen har Jennu sitt 20 års partaj. Jag har tagit ledigt och hoppas verkligen att ingenting döds-viktigt kommer upp inom jobbet.
Kanske blir att åka skridskor på sjön på torsdag. Eller cosmonova.
Framtiden får avgöra ^,^
Tamlin är iallafall helt återställd. I Söndags var jag & Gabriella ute 2 timmar och 20 min med vovvarna i mörkret.
Det var verkligen svin kallt! Vi gick i skogen och pratade om vildsvin.. Väl valt ämne måste jag säga.
Minns när jag & Ella stötte på ett när vi var ute & joggade för nåt år sen. Dom är ju så jävla stora.
Som tur är har vi våra "modiga" vovvar med oss ;)
Lite tryggare känner man sig då iaf.

I veckan var det en skum typ som vände upp & ner på tryggheten på jobbet.
Ganska obehagligt. Men snart går väl allt tillbaka till det vanliga hoppas jag.
Såhär kan det inte fortsätta.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback