Tamlin pic

Burr. Fyfan vad kallt det här! Var en timme sen jag kom in men har fortfarande inte fått upp värmen.
Snart kommer en vän hit, vi ska träffas i typ 2 timmar. Får se vad vi hinner göra på den tiden.
Måste tanka på mobilen också.
Nu kommer jag satsa stenhårt på körkorts teorin. Stor del av min lediga tid kommer gå till teorin.
Jag VÄGRAR vara den sista i min årskull som tar körkort.. Vägrar.
Och jag SKA ha körkort till sommaren.











   The ugly truth behind the smink liksom. 

                                                     Jag & Josefin när vi hade klättrat igenom hela skogen på jakt efter en utgång. 
                                                     Fick tillochmed åla mig under en gran. Värsta utomhusäventyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback