[ Torsdag ]

Vi båda är taggade som fan inför boxningen ikväll.
Tror det kommer bli as kul! Något annorlunda =)
Gabriella försökte få med mig på Yoga igår men jag hade träningsvärk och var ännu mera kylskåp än vad jag brukar vara.

Nu ska jag sätta igång. 
Börjar jobba idag igen. Längtar som fan tills jag har pengar på kontot! 
Blir att betala tillbaka sånt jag är skyldig.
Just nu har jag allt jag behöver så allt som blir över sätts in på sparkontot.  Woho!
Kanske får jag igång sparandet nu när jag har fast inkomst.

Jag är så glad att jag har någon som tar mig bort ifrån den jobbiga verkligheten.
Någon som får mig på andra tankar. Någon som gör mig stark och som gör så att jag håller humöret & hoppet uppe trots allt.
För då kan jag ta min styrka och försöka ge den till folk jag älskar.

Ska ringa lilla farmor nu. Har inte pratat med henne sen jag var i Gävle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback