28 Juli, Onsdag

I måndags var jag & pojkvän iväg. Vi Shoppade, åt middag & såg på bio. 
I tisdags var vi också iväg, jag shoppade då med. Däremot har jag blivit mer sparsam nu med mina pengar så jag köper mer något enstaka där, något enstaka här ;) Istället för massor hela tiden. Det är värsta rean överallt just nu. Jag har fyndat massor! Jag älskar sommarrean!

Det är ett fyllo som har börjat knacka på hos oss. Han kom förra veckan & frågade efter mig, då var det min mamma som öppnade dörren. I Söndags kom han också då vi åt middag. Han är verkligen obehaglig. Han sa saker som: 
"Men jag trodde att det var du & jag, du & jag & hundarna" osv. Han blev aggressiv emot M i söndags när M sa åt honom att gå härifrån. M övervägde tillochmed att stanna hemma ifrån jobbet idag ifall att han skulle dyka upp igen. Men jag förbjöd honom det.
Idag dök han upp på jobbet. Han vet vart jag bor & han vet vart jag jobbar. Jag låser alltid dörren när jag är hemma nu, men jag tänker på hur det kommer bli när jag jobbar själv sent en kväll & ska stänga. Det är fan obehagligt. 
Tur att jag har ett monster på 55 kg muskler, så jag känner mig ändå ganska trygg. Dock vill jag inte att han ska träffa det här fyllot. Jag försöker hålla honom ifrån allt som kan framkalla osäkerhet hos honom och han tycker verkligen inte om fulla människor. 
Det har också fått mig att dra mig lite för att gå ut i skogen. Om han nu har lyckats tagit reda på vart jag bor & vart jag jobbar så måste han ju lätt kunna ta reda på vart jag promenerar och vilka tider. Och om jag då har hörlurar i öronen när jag är ute & springer kommer jag ju inte ens höra när han kommer. 

Nä, ibland är det bra att ha en stor hund. Även om det sista jag vill är att Tamlin ska behöva försvara mig så är nog bara åsynen av honom en bra grej för att hålla fyllosar borta. 

Kommentarer
Postat av: natta

jösses vad otäckt angelika!! var försiktig, kan ni inte prata med polisen½!!!!!!!

2010-07-30 @ 11:10:37
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback