Semestern

Ibland är jag glad över att tiden går fort, väldigt sällan men just nu är jag det. För jag vill ha min lön och snart är det löning! Det suger att inte kunna ta pengar ifrån sparkontot, men jag är ändå glad att jag tog det alternativet. Jag får endast plocka ut pengar 6 gr om året. och jag för över flera tusen varje månad. Så pengarna stannar där dom hör hemma. Enda gången jag får plocka ut pengar nu är ifall det händer något med djuren.
Vi hade en underbar vecka på landet! Vi badade, promenerade, badade ännu mera, tog turer med bilen, handlade, åt glass osv.
igår var jag en sväng förbi jobbet där jag fikade med min chef och hon bjöd på kinamat.
Idag ska jag, Ellinor & Josefin till Kista! Vi ska se på bio, shoppa & äta middag där. Hoppas bara vi överlever bion i den här värmen..
Fredagskvällen var också jätte bra. Jag var hemma hos Ella & Joss.
en kort sammanfattning blev det, men jag ska käka Brunch nu innan jag tar en sväng med vovven för att sen hoppa in i duschen. Ska ju plocka upp tjejerna vid 1.

Kommentarer
Postat av: Ells

Det var en bra dag, en massa bra shopping och bion var grym :D

2010-07-18 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback