Tisdag morning and im not awake

Lägg noga märke till min inledning här:
Jag öppnar alla fönster som går att öppna samt altan dörren för att släppa in lite värme. Förstår ni att det faktist är sommar nu? Det är varmare ute än inne. Man måste öppna fönstrena för att släppa in värme! Helt otroligt underbart! Låg i soffan & frös för en timme sen med filten över mig, satte på mig en jacka när jag skulle ut med Tamlin men det var verkligen inte behövligt.
Nu kokar jag spagetti till The mystic Valley band.

I lördags grillade jag & några vänner bortom stranden vid Ekilla. Så mysigt när det började mörkna, att sitta där med vatten runtomkring, Lyssna på musik & umgås. Allt var jätte mysigt tills min bror ringer mig och skrämmer upp mig rejält vad gäller min hund. Jag går hysteriskt till bilen & slänger mig innanför dörren när vi äntligen kom hem, varpå jag möter en jätte lycklig hund & jag typ "What?!". Brorsan skrattar och säger: "men jag sa ju att det var lugnt!".... Puh, fyfan alltså. Det var bara att bjuda in alla & fortsätta festa. Det var as kul! Gästerna stannade till halv 6, jag gick & la mig vid 3 =P Bra värd där... 

Igår jobbade jag och imorrn kommer släkten ifrån Jefle hit. Kanske kommer mormor & morfar också. Jag bjöd dom så vi får se. Mormor mår ju inte sådär jätte bra, men jag kom på att jag nog inte har träffat dom på över ett år?..
Idag ska jag städa hela huset, kaninburen & bada Tamlin. Det sista är verkligen ett måste, för såhär illa har han nog aldrig luktat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback