Alice in wonderland

Huhu... Jag är så sjuk just nu. Halsen värker, hjärnan snurrar, kroppen gör ont. Petar någon på mig så får jag blåmärken en kvart senare.

Jag hade jätte kul i måndags! Det började med att jag & älskling åkte till Media Markt för att hämta en skiva som han beställt. Sen tog vi pendeln in till stan, käkar lunch/middag i kungshallen, hämtar ut biljetterna till filmen och sen shoppade vi. Vi besökte minst 7 HM och massa andra butiker. Jag köpte inte så mycke, måste hålla lite i pengarna.
Men fan vad det var kul! Sen träffade vi Jennu & Johan. Johan & Jennu. J & J.. JJ.
Sen såg vi Alice i underlandet, 3D. Den var bra :) Lite fattig, inte så djup men as kul & bra.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Heter Jennus pojke oxå Johan :O

2010-03-17 @ 13:17:49
Postat av: Jennu

Hihihihih. Gulligt :P Pojke o pojke, vi är inte officiellt tillsammans ännu :P Men cissi, när ska vi träffas?! Har du planerat något spec för din födelsedag? :D

2010-03-17 @ 14:54:27
Postat av: simone

Helt underbar bild :D

2010-03-18 @ 19:37:57
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback