Bilduppdatering

I torsdags kom Harry hit med sin på G. Vi kollade film & åt kinamat.
På lördagen, samma dag som Harry åkte hem, så gick jag & pojkvän hem till Sandra & hennes pojkvän.
Vi tände ljus under earth hour, spelade kort & pratade.
I måndags köpte jag 3:e säsongen av Ghost Whisperer, åt sushi, gick runt på Ikea, gick runt i kista osv.
Igår tog jag & Sandra med oss fika och gick till mitt jobb. Efter det strosade vi runt i butikerna i Centrum.
Idag ska jag hämta mina krabbor =)



En av mina kardinaler hade blivit tuggad på av herr grodis och fått en svampgrejja, så jag la i lite medicinering. Ni skulle sett hur coolt akvariet blev! Helt neongrönt. Såg jätte giftigt ut. Ni ser ju att det är litegrann grönt på bilden. Så jäkla synd att jag inte hann ta när det var neongrönt.



Åså skyfflar vi bort all snö nu till våren! *ååååhej*
"Jag gör så att blommorna blooommar jag gör hela kohagen grön"
Tamlin ligger på hölgaret medans vi bygger om i butiken.
Fan vad jag längtar till våren. Då är det grönt här ute!

Kommentarer
Postat av: Cissi

vad för krabbor? jag funderar på att köpa en snigel^^

2010-03-31 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback