En vampyrs bekännelse

En as bra film har oftast världens bästa bok bakom sig.
Så är det även i det här fallet:










Love it love it love it. Tycker bara att det är så synd, iochmed att tonårs sagan Twilight kom till Sverige så har ämnet Vampyrer tjatats ut. Jag hoppas innerligt att trenden snart ska gå över så att jag kan få dyrka mina mörka varelser ifred igen. :/
Eller så måste jag helt enkelt lära mig att det är okej att tycka om samma saker som resten av världen.
Men jag vet inte, jag är lite sådär. Finns det ett band jag verkligen älskar och det bandet sen hamnar på radion så tappar jag intresset. Likaså har det varit med Vampyrer. Fast i det här fallet så har jag inte tappat intresset, jag har bara tystat ner det.
Jag har alltid älskat änglar, demoner, vampyrer osv. Nu när resten av världen är helt besatta av vampyrer är det helt plötsligt inte lika kul för mig längre. Men känner jag världen rätt så går snart vampyr trenden förbi och det blir som vanligt igen. *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Natalie

det är en sjukt bra film men bah. ögonen bödde typ efter den filmen

2010-03-23 @ 17:06:36
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback