Gomorron! (typ..)

Det far runt, runt inne i mitt huvud. En grov virvel som kramar om hjärnan.
Jag har ingen energi. Jag skulle ju bli bättre till helgen! Inte sämre..
Sitter och lyssnar på Lacuna coil på låg volym. Lugnande musik.
Läste massor imorse & såg 2 avsnitt av How i met your mother.
Nu väntar ett avsnitt av Ghost whisperer.
Jag ville verkligen åka till Gävle den här veckan. Har sagt i en evighet att jag ska komma, men jag dyker aldrig upp. Kan ju inte åka nu när jag är sjuk med tanke på alla små sköra lusar där ;)
Att smitta ner någon nu vore ju det sämsta tänkbara.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom gjorde slut i början av jauari för att syrran träffade en ny kille

2010-03-19 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback