I tell everyone it´s christmas Tonight

Sitter just nu & lyssnar på jullåtar.
Lite patetiskt sådär. Menar, det är ju vår & snart sommar!
Mina föräldrar åkte utomlands inatt och jag tycker att det är as skönt men det här huset får det att kännas så tomt.
Tanken på att dom inte kommer vara hemma nu på kvällarna (den enda tid jag ser dom) får det att kännas väldigt ensamt och jullåtar får mej att minnas känslan av hur det var när jag var liten.
När jag var liten var jag ju nästan aldrig ensam.
Men nu ska jag ha det så jävla underbart jävla as bra!
Min pojkvän ska sova här nästan varje natt och när inte han sover här ska jag ha vänner som sover över <3
Det är så mycket dötid nu när jag är sjuk.
Jag kan inte vara ute för mycket, har inga krafter till att göra något ansträngande. Därav allt onödiga bloggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback