Jobb

Den här veckan har det varit jätte mycket med jobbet. Trots att jag egentligen varit ledig mycke.
Har blivit att jag suttit i telefon med säljare & kunder och sånt på mina lediga dagar.
Och ändå märkte jag idag en liten miss jag gjort, fyfan alltså.
Vi försöker göra allt för kunderna, jag tror inte dom vet hur vi sliter för att ge dom det dom vill ha.
Det är roligt men också en ångest man bär på dom gr man lyckas mindre bra.

iPod - .We´re in this together.Nine inch Nails.

Köpte ett par hörlurar till iPoden i förrgår. Efterlängade. Har varit utan hur länge som helst.
Haft Sony ericsson kassa och satt ihop den med en annan grejja.

Det är två jätte söta tjejer som heter Corona & Amelie som brukar hjälpa oss att städa burar ibland vissa helger.
Dom är helt underbara! Nu ska dom göra mig en mössa, jag har fått välja färger själv och allt.
Dom är as duktiga. Den ena går i 1:an den andra i 3:an och redan så duktiga.
Dom är bättre på att göra vissa saker i butiken än vad några av våra praktikanter är som går i 8-9..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback