Söndag kväll

Nu sitter färgen i håret, lite lack på naglarna senare och sen är jag redo för dubbedejten imorrn! 
Alice i underlandet 3D. Förmodligen middag innan. Och såklart, SHOPPING inne i stan! 
Ett jätte bra sätt att spendera en måndag på. 

Ikväll blir det en promenad med Gabriella och hundarna. Sen ska jag nog försöka städa rummet lite. Eller iallafall slänga in en tvätt. Jag behöver verkligen tvätta. Att gå runt i trosor man hade när man var 15 är inte sådär jätte uppskattat. Dom liksom skär in i mina nu mera lite mer kvinnliga (Kvinnliga, inte feta!) höfter. 
Och vi ska inte ens gå in på mina jobb jeans.. Inte ens jag vet hur mycket hunddräggel och råttpiss som nu gömmer sig inne i jeans tyget.. 
Hur kunde den här bloggen gå ifrån att vara en helt vanlig blogg till att bli en äckel blogg på bara ett inlägg?!?! 
Jag behövde mest något att göra medan jag väntar på att färgen ska sköljas ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback