Vååår feelings!

Nu är våren här! Helt underbart! Igår och idag cyklade jag till jobbet. Well, jag fick gå vissa bitar då isen fortfarande ligger kvar på några ställen. 
Jag är full av vårpigghet! Senaste veckan har jag varit igång med tusen saker samtidigt på jobbet, OCH slutfört dom!
Även hemma har jag gjort en del. 
Mitt mobil skal gjorde jag klart igår, så nu har jag världens snyggaste mobil! Gjort av totalt bara mej själv, typ. 
Lite material, lite färg och så POFF! Mobilen känns som ny.
Så vad ska jag göra idag då? Först jobbade jag, sen hälsade jag på hos brorsan. Sen nu ska jag tvätta, städa mitt rum och sen när jag är klar med det ska jag lägga mej i soffan & läsa! (Nej, nej. Jag ska färga håret också. Just nu har jag typ 4 olika färger i mitt hår. Rött underhår sen urminnes tider, sen brunt neder hår av överhåret, lite sådär ljust. Sen knallmörkt brunt överst på skallen, jag som tyckte jag skulle vara smart och bara färga utväxten, spara in lite slantar men det blev typ svart och resten ljust trots att det var exakt samma färg. Och sen min utväxt då, vad det är för färg vet jag inte. Typ mörkblond/ljusbrun/grå/råttfärgad. Någon blandning av det.)
Vad läser jag nu? Mossvikens fruar. Efter 3 böcker med häxmästaren kände jag att jag behövde en annan typ av bok att läsa. Och mossvikens fruar är faktist en helt annan typ av bok. Så det är ju bra.

Och just det, om ni inte redan visste det så har trailern till Eclipse släpts nu. (Eller för ett tag sen?) 




Kommentarer
Postat av: Jennu

:O:O:O:O Mossvikenfruar?!?!?! Jag ääääälskar den boken!!! Det var den som fick mej att gilla att läsa! Du vet att jag inte läste böcker förut. Men den är sjukt bra! Jag tror att jag höll på att göra slut med Philip då så jag kände igen mej i massor som skrevs. Tror det var därför jag gillar den så mkt.

2010-03-17 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback