Avreageringsinlägg!

Hej, här sitter jag som en jävla nolla, 20 år och har inget körkort. Känns lite pissigt måste jag säga.
All lön får gå åt till körlektioner från & med nu. Inte förstod jag den omvända regeln att om vi inte rökte eller snusade så skulle vi få våra körkort betalda. Verkar vara tvärtom. Jag ska uppenbarligen röka & snusa för att få det betalt. För dom vill inte lägga ner pengar på körlektioner eftersom att jag inte behöver dom för att jag ska köra med dom. Men WHATTA!? Kör med mig då för fan!
4. snart 5 år har gått sen jag fyllde 16 och fick börja övningsköra. Jag kan FORTFARANDE räkna alla gånger jag har övningskört med dom på mina 2 händer.. Det är fan skrattretande vid det här laget.

Blir så jävla bitter. Bitter bitter bitter.

Kommentarer
Postat av: natalie

oj, kämpa! de e så skönt när man har det i handen sen.

du vet ju att jag inte ens hade någon att köra med, eller ens som ville köra med mig=) man klarar det ändå! fast jag tycker dom borde betala dina lektioner om dom sagt att dom ska det, för du röker ju inte och snusar verklgien inte!

2010-05-28 @ 20:03:01
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback