Monday morning goodnight

Var nyss ute på en promenad med Gabriella & hundarna.
Igår var jag, pojkvännen & Tamlin iväg & grillade med några vänner. Det var jätte mysigt.
Tamlin uppskattade verkligen all uppmärksamhet han fick. Det kastades pinnar, gosades, tränades & badades. Det han tyckte var mest roligt var nog att följa med folk när dom hämtade ved.
Det var hur mysigt som helst att sitta där vid elden & prata. Ett perfekt slut på veckan :)
Har jobbat så mycket senaste tiden att jag är rätt mycket ledig just nu vilket är ganska nice. Har ju djur så det händer ju att jag är där iallafall i jakt efter något jag behöver. Tur är väl det för annars skulle jag sakna djuraffären mycket med tanke på hur mycket jag tycker om mitt jobb. 

Idag var Sandra här med Bailey, hennes kaninunge på 9 veckor. vi ringde runt lite försäkringar och så. Sen satt vi på altanen & försökte komma på något namn till den lilla skiten. Den är verkligen liten! Och hur söt som helst. 

Nu skriker duschen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback