Tamlin & Thornado

Årets första dopp! 





Kommentarer
Postat av: natalie

ååh vad sugen jag blev på sushi nu!

tack, min kamera är super nästan jämt iallafall. jag har en systemkamera, en Canon 1000D. den är sjukt prisvärd, en av de bästa/billigaste. eller den va det då iaf. köpte den typ i oktober förra året för runt 6000 =)

2010-05-18 @ 18:42:56
URL: http://fau.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Vi verkar vara i en sån bråk-period i sånt fall =/ Det svåraste är att jag bara tåkgråter så fort vi bråkar. Det blir liksom bara fel på fel då på något vis.

Jag ska läsa svenska och engelska till hösten eftersom att jag inte fick betyg i någon av dom kurserna på gymnasiet. kram =)

2010-05-22 @ 22:49:14
Postat av: Cissi

Jag ska plugga vidare sen. Men det är bara på halvtid till att börja med så om jag hittar något jobb vill jag jobba halvtid med :)

2010-05-23 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback