18 november 2o1o

Min bil blir klar idag. Misstolka inte, det är jobbigt att den varit paj men jag kan inte påstå att jag har något emot att köra Audi. Känner mig lagom cool när jag kör in på parkeringen med den bilen. Lite skillnad emot min lilla skit Clio.
Jag har börjat köpa julklappar! Så himla mysigt. Jag älskar att slå in paketen, julpynta och allt sånt där. För arbetet inför julen är ju nästan lika mysig som själva julafton.
Varit ledig jätte mycke senaste tiden. Men jag får väl passa på, sen när jag får min heltid blir det inte alls mycket ledigt. Har bett min  chef om ett schema också. Ska bli skönt att få lite koll på veckorna. Kunna planera fritiden och så.
Nu ska jag ha ännu en lååång rastlös skön dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback