Sovrummet klart!

Igår målade jag färdigt sovrummet :) Vi båda är jätte nöjda med lägenheten! Bara badrummet kvar. Sen ska lite hyllor, speglar och krokar upp lite överallt. Kommer bli så himla bra! Jag vill aldrig flytta härifrån. Kommer gräma mig den dagen vi planerar att skaffa bebis eller så, då måste vi flytta till större. 

Det gick jätte bra på lydnadskursen. Han är jätte duktig min lilla vovve! vi fick lite hemläxa och imorse tränade vi lite. Han har inte fått vara ute så mycket senaste tiden så han koncentrerade sig mera på naturen än på mig ;) Nu har jag ökat promenaderna litegrann. Såret är ännu inte helt läkt. Tar sån jävla tid när det sitter på trampdynan.

I helgen är mina föräldrar i Gävle. Mamma har någon bowling tävling så dom bor på hotell. Passar på att tvätta hos dom ;) Har fortfarande inte fått en sån där grej som man bokar tider med till tvättstugan här.
Sen kanske det blir en tripp till Ikea. Behöver handla lite grejjer till köket & hallen. Hyllor till sovrummet också kanske.
Lägger inte upp bilder på lägenheten förrän det är helt klart :)

Kommentarer
Postat av: Jen

Men bilder dååå? :D

2011-04-10 @ 23:14:19
URL: http://apieceoftokyo.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback