urless

Hade massa planer för idag men allt går i stöpet för att jag måste hoppa in på jobbet. Jag har förklarat flera gr att jag önskar ha planerade veckor, visst kan jag hoppa in när det behövs men just nu är det det enda jag gör. Jag kan aldrig planera något utan att först förvarna folk att det kan bli ändrade planer ifall hon ringer. Dom få gr jag har planerade jobbdagar är när hon försvinner bort i veckor! Hon var borta i över en vecka sist, sen jobbade hon 1 dag och nu måste jag hoppa in igen!
Men ja, det är nog sån personal hon behöver. Passar inte jobbsituationen mig så är det nog inget jobb för mig. Det är det jag behöver ta mig en funderare över. Antingen accepterar och gillar jag läget eller så söker jag nytt. För det har varit såhär enda sen jag började. Inse att det inte kommer att bli bättre.... Jag kommer tex aldrig kunna boka tvätttid här som man gör när man bor i lägenhet. För rätt var det är så behöver jag hoppa in.
Längtar efter ett jobb med bestämda tider, även om jag är flexibel vill jag ha lite framförhållning någon gång iallafall.
Jag kan säga nej, men sist jag sa nej blev hon jätte kort emot mig och började söka efter personal.

Kommentarer
Postat av: Cissi

sök något annat! :( sådär ska du ju inte ha det

2011-04-08 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback