310811

Jag går runt i lägenheten helt dimmigt. När jag är ute med Tamlin ser jag folk gå i kort ärmade tröjor & tights fortfarande medans jag går där i vinterjacka, halsduk & vantar. Jag hatar att vara sjuk! Hela lägenheten är full med enbart te-koppar. Jag måste dock ha världens snabbaste vattenkokare. Det tar inte ens 1 minut för vattnet att börja koka. 

Jag håller på att kolla runt efter bästa priset på vampire diaries säsong 2. Har alltid beställt ifrån cdon eller sprungit in på Media Markt utan att fundera över priset. Men den här månaden försöker jag hålla mig till en budget.
Vampire Diaries måste vara den bästa serien som någonsin gjorts! Jag är helt uppslukad av den. Har aldrig varit såhär besatt av en serie tidigare. Love love love love love it! Och om några dagar sätter 3:e säsongen igång!

Om rösten i luren säger: Numret har ingen abbonent eller är för tillfället avstängt när ni ringer mig så beror det på att jag byter över till abonnemang. Jag kommer fortfarande att ha samma nummer. Dom sa att numret kommer att vara avstängt i högst 48 h. Men det stämde ju inte. 
Jag lever alltså, även om det är på en skör tråd just nu pga sjukdom ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag tror absolut att de funkar med vit sparris (:

Vilken härlig lägenhet, köket såg super sött ut!

2011-08-31 @ 09:59:55
URL: http://littledessert.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback