Pojkväns födelsedag

I förrgår natt vaknade jag av att min pojkvän snarkar, Stackarn har varit förkyld i över en vecka med feber.
Jag slår till honom lite på axeln för att han ska sluta och då skriker han högt & hårt: "ÅÅH JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!", vrider lite på sig och fortsätter snarka -O.O-
Okeej..... 

Han fyller föresten år idag :) Jag håller på att tvätta för fullt här hemma men så fort jag har hängt upp sista tvätten så åker jag till gymmet & sen blir det att födelsedags handla :) Någon som har tips på nån bra tårta?
Och Annika, kom inte dragandes med din maräng tårta för det blir bara en klumpig soppa när jag gör den!
Här kommer föresten några tatueringar som vi tog kort på när vi var ute på krogen i helgen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha^^ marcus hyschade åt mig i sömnen en gång när jag sparkade på honom för att han snarkade =P

2011-02-09 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback