22 Mars 2011

Jag skulle vilja rensa ur hela min garderob och bara köpa massa nytt! Efter flytten ska jag nog dra & shoppa litegrann. Har ju inte shoppat på riktigt på flera månader. Perfekt nu till våren att förnya sig lite. 

Min lilla väskvovve har gjort illa sig :( Ett snitt på trampdynan. Men som veterinären sa: Dom kan ju inte göra mer än vad jag redan gör hemma just nu. Märker jag att det blir inflammerat eller behövs sys så åker jag in. Jag rekommenderar er som har djur att utbilda er till djurvårdare, ni anar inte hur mycket veterinärkostnader man sparar in! Dock är jag en sån som anser att det alltid är bättre att åka in en gång för mycket än en gång för lite. Inte värt att riskera något. Det var så kul för imorse när jag ringde veterinären så diskuterade vi fram vad som skulle vara bäst i den här situationen :) Veterinären jag pratade med är en av mina gamla föreläsare på Djurgymnasiet. 







Kommentarer
Postat av: Cissi

Lillvoffen<3 vem pratade du med? :)

2011-03-22 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback