7 Mars 2o11

Igår blev jag av med den stora buren. Den som var 2 meter hög! Sålde den för 2000:- vilket jag tyckte var ett jäkligt bra pris då jag köpte den för 500:- och den var rätt rostig i botten. Bra pris för båda parterna då dom ligger ute på blocket för runt 6000:- i sämre skick. Känns som att stenar har fallit av mina axlar då vi är mitt uppe i en flytt, och jag hade verkligen inte velat dela sängplats med den i nya lägenheten ;) För det är så det hade blivit.
Idag ska vi börja rensa förrådet och måla i nya lägenheten. Ska bli as kul! 

Förut har jag haft jätte svårt för att göra mig av med saker, har sparat allt! Nu tycker jag bara det är skönt: ut med det gamla, In med nytt!
Var inne tidigare på Jysk´s hemsida & kolla på gardiner samt duschdraperi. Hittade as snygga och fram till igår så var det rea på massvis med varor. Åkte till Jysk efter jobbet men varorna såg inte alls lika bra ut IRL som dom gjorde på hemsidan.. Besvikelse! Däremot köpte jag as snygga gardiner på rusta! Dom var både snyggare och billigare orginal pris än vad Jysk´s gardiner var på rean.. Bätte kvalité kändes det som också.

Kommentarer
Postat av: Jen

Va roligt, hoppas det blir snyggt i nya lägenheten då, du får lägga upp bilder på bloggen när ni börjar bli klara!

Jo Märta är en rolig liten hund, hon är 4 månader nu så hon är fortfarande min lilla bebis :P Vi ska börja på hundkurs om en månad så det ska bli jätte kul!

2011-03-08 @ 21:09:00
URL: http://apieceoftokyo.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback