Reptil mässa 011011

Idag träffade jag Penny, Cissi, Becca & Beccas pojkvän på reptilmässan i Kallhäll. Några jag känner hade med sig några leopardgeckosar ifrån sin uppfödning. Så himla söta!
Men sötast var nog en grodart som jag verkligen kommer läsa på om & alla ödlor! Jag älskar verkligen ödlor <3

Vi spelade kort & bakade muffins. 


Älskade vänner <3 Önskar att vi bodde närmre varandra för vi träffas för sällan.



Penny köpte en spindel. 
Cissi köpte 3 grodor.
Beccas pojkvän köpte en orm.
Becca köpte en ödla. 
Becca köpte till sitt jobb flera vandrande pinnar, flera ödlor & några grodor. (Om jag inte minns fel?)
Tänk om jag ändå var bra på vad alla latinska namn är..

Kommentarer
Postat av: Cissi

<3<3<3

2011-10-01 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback