Healing





Jag har blivit jätte intresserad av Healing!
Visste ni att alla människor kan heala med bara sina händer ?
Har ni ont någonstanns så lägg handen över och det gör mindre ont!
Nu tycker ni säker att jag är en knäppgök!.
Men tyck det då! Det är min blogg & det står om mina intressen så... Gilla läget!

Healing = Ge av sin egen energi till någon annan. Överföra via beröringe eller icke beröring.
Vi har hela vårat liv gett omedveten energi/healing till folk i våran närhet!
Nu är det dags iallafall för mej att försöka kontrollera detta, och på det viset kanske kunna heala på ett mer effektivt sätt! Vi får väl se, kanske funkar det, kanske inte!
Skratta inte åt mej förrän efteråt! =P

En känslig healare kan faktist ta emot sinnesstämmningar (stavelse?)
Ifrån andra personer.
(Tacka Benedikte i Sagan om isfolket för mitt nyfunna intresse)

man behöver inte ta av sin egen energi, nu blev jag skeptisk!
Vems/vilken energi ska man ta av då, när man  ger?

Kommentarer
Postat av: josefin

fan va coolt!
nästa gång jag har huvudvärk så lägger ngn bara handen på mitt huvud istället för en ipren ;P

2007-08-30 @ 19:05:47
Postat av: SVAR -> josefin

Precis! Fuck all Iprens! Vi kanske har fått Healing som ett till av våra gemensamma intressen ;) Det är bara att vörja äta massa nyttig fakta om healing & träna på varandra nudå!

2007-08-30 @ 19:45:04
URL: http://maliceangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback